onsdag 10 oktober 2012

Id! (Utvärdering)

Det har gått bra för mig. Jag har utvecklat min tid med 4 minuter och det är inte dåligt. Jag kommer i håg att efter operationen så orkade jag knapt spurta till andra sidan fotbollsplanen. Nu så springer jag Gunnesbo rundan utan problem. Jag har haft väldigt mycket fys på träningarna, Jag har gått ut och joggat själv, Vi har haft orienteering som jag joggade mycket och joggat ibland till träningar,  Jag har alltså kämpat med att komma i form. I början när jag skulle springa Gunnesbo kände jag mig stel orkade inte så mycket och fick faktiskt ont i mina ben, nu springer jag de utan problem. Nu går fotbollen bra faktiskt bättre och idrotten går också bra. Jag har glömt och skriva in allt jag har gjort i Id dagboken. Jag har också ändrat ätandet och äter mer nyttigare nu!
                                                                  PMI 
Det som har gått bra är att min kondition har blivit bättre, jag har kämpat och gjort allt för att komma i form. En gång var jag nära på att spy. Det negativa är att det har varit väldigt kallt denna vecka fast det är inte så viktigt. Det negativa är hur mycket prov vi har haft som nästan har försökt att hindra mig från att jogga och spela fotboll. Det intressanta är att jag har lärt mig vad jag ska göra och kommer fortsätta så här i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar