söndag 26 februari 2012

Alex Rider del 6

  1. Jag tyckte att boken var rätt spännande och bra om man bortser från inledningen och så skulle de kunna komma på ett bättre slut. Inte bara att pappan blev bättre Yassen dog och Sabina(Alex:s flickvän)skulle flytta. (Fast det är en serie!) Hade varit trevligare med ett bättre slut. Fast den var åt andra sidan ändå rätt så spännande för att den handlade om Spioner och sånt. Det tycker jag om hos en bok. 
  1. Jag tycker att en bra bok ska ha en bra inledning och ett bra slut. Boken ska också vara spännande och inte tråkig. Det ska finnas en handling i boken. Jag tycker att en bra bok ska innehålla flera saker. Alltså flera äventyr som boken Jag är Zlatan. Boken är rätt så rolig och spännande som gör att man bara vill läsa mer och mer.
3. Boken handlade rätt så mycket om Alex. Ungefär allt handlade om Alex. Det var han som gick ut på uppdrag. Det var han som fick övertala Sabina till att han var en spion. Det var han som fick spionera på Yassen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar