torsdag 19 januari 2012

Alex Rider Svar!

a)
1.Min bok handlade i början om att jägaren skulle skjuta kommendören. Jag tyckte inte att det var en bra inledning för att de började med en inledning och sen bara de struntar i den och skriver en ny inledning. Jag tycker att Jag är Zlatan har en riktigt bra inledning för att jag tycker inte om klubben som han säger dåliga saker om. Och jag tycker verkligen inte om tränaren han säger dåliga saker om. Handlingen om boken är också bra för att han skriver om hela hans liv sen han var ett barn. I boken så får man idéer och bilder i huvudet. Eller rättare sagt filmer i huvudet. 
  1. Jag tror att boken kommer att handla om att Alex Rider kommer till att förstöra hans flickväns semester och sin egen för att spionera på en person. Jag tror också att boken kommer till att handla om att Alex Rider kommer att försöka mörda Yassen som han såg på sin semester.
  2. Jag tror att boken utspelar sig i Frankrike för att de pratade franska och Alex Rider berättade det. De sa att det var fint där, många restauranger. Men själva Alex Rider kommer från England.
b) klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar